Oferta
Restauracja & Hotel „Pod Chełmem”
Konferencje
„Pod Chełmem” Restauracja & Hotel*** dysponuje nowoczesnym i kompleksowo wyposażonym zapleczem konferencyjnym. Nasza oferta obejmuje organizację wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych – m.in. konferencji, prezentacji, szkoleń i spotkań integracyjnych. Profesjonalna obsługa zapewnia sprawny przebieg spotkań, a stylowe wnętrza hotelu dodają prestiżu.
Konferencje organizujemy
do 100 osób
W ramach obsługi spotkań biznesowych oferujemy organizację przerw kawowych, poczęstunków w formie stołu szwedzkiego, lunchów bądź oficjalnych obiadów. Restauracja specjalizuje się w organizacji przyjęć i bankietów, które mogą stanowić doskonałe uzupełnienie i podsumowanie konferencji.
Oferta biznesowa przewiduje również atrakcyjne ceny noclegów dla uczestników spotkań. „Pod Chełmem” Restauracja & Hotel*** udostępnia bazę noclegową przeznaczoną dla 25 osób. Eleganckie i nowoczesne pokoje hotelowe dostosowane są do potrzeb Gości biznesowych, gwarantując doskonałe warunki do pracy i wypoczynku oraz dostęp do bezpłatnego Internetu.